Beşiktaş'ta yemekli buluşma

Beşiktaş'ta yemekli buluşma

Beşiktaş yöneticileri, basın mensuplarıyla yemekte buluştu.

2014.10.15 17:57 - Son Güncellenme: 2014.10.15 17:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta yemekli buluşma

 Beşiktaş Kulübü yönetim kurulu üyeleri, siyah-beyazlı futbol takımını takip eden basın mensuplarıyla yemekte bir araya geldi.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlenen yemeğe Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, yönetim kurulu üyeleri Metin Albayrak, Berkan Gocay ve Mete Vardar ile yazılı ve görsel medyadan birçok basın mensubu yer aldı.

Yemekte, siyah-beyazlı yöneticiler ile gazeteciler görüş alışverişinde bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.15 17:57 - Son Güncellenme: 2014.10.15 17:57 - HABER MERKEZİ
A