Beşiktaş'ta stat krizi büyüyor!

Beşiktaş'ta stat krizi büyüyor!

Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, yeni stadın yapımı konusunda, Spor Genel Müdürlüğü ile protokol imzalamadıklarını bildirdi.

2013.11.28 20:16 - Son Güncellenme: 2013.11.28 20:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta stat krizi büyüyor!

 

Çebi, Spor Genel Müdürü Mehmet Baykan ile Gençlik ve Spor Bakanlığında bir araya geldi. Basına kapılı gerçekleşen görüşmede Çebi'nin, Baykan ile yeni yapılacak stadın izin işlemlerini konuştuğu öğrenildi.

Çıkışta,  statla ilgili sorulan soruyu yanıtlayan Çebi, "Başkanımız gerekli detayları açıklayacak. İmzalar atılmadı" ifadelerini
kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.28 20:16 - Son Güncellenme: 2013.11.28 20:18 - HABER MERKEZİ
A