Beşiktaş'ta Serdal Adalı başkanlığa aday oldu

Beşiktaş'ta Serdal Adalı başkanlığa aday oldu

Beşiktaş'ta mevcut yönetimde ikinci başkan olan Serdal Adalı, olağanüstü genel kurulda başkanlığa aday oldu.

2019.10.10 12:38 - Son Güncellenme: 2019.10.10 12:38 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta Serdal Adalı başkanlığa aday oldu

Beşiktaş'ta 20 Ekim'de gerçekleşecek olan olağanüstü seçimli genel kurul öncesinde ilk aday belli oldu. Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın seçim kararı almasının ardından Serdal Adalı, Beşiktaş başkanlığına aday oldu.

Yeterli imzayı toplayan Serdal Adalı, 17.00'de bitecek olan başvurular öncesi aday olduğunu divan kuruluna iletti. Serdal Adalı, geçtiğimiz seçimde Fikret Orman'ın yönetiminde yer almış ve ikinci başkanlık görevini üstlenmişti.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.10 12:38 - Son Güncellenme: 2019.10.10 12:38 - HABER MERKEZİ
A