Beşiktaş'ta sakatlık! Derbiyi tamamlayamadı
Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında oynanan derbi karşılaşmasının ikinci yarısında siyah-beyazlılar adına talihsiz bir sakatlık yaşandı. Veli Kavlak ikinci yarının hemen başında sakatlanarak oyundan çıkmak zorunda kaldı.
2013.11.30 22:08 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:09 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş orta sahasının önemli isimlerinden Veli Kavlak ikinci yarının hemen başında sakatlanarak oyundan çıkmak zorunda kaldı. Maçın 50. dakikasında sağ kasığından sakatlanan Veli Kavlak yedek kulübesine değişiklik işareti yaptı.
Sakatlık nedeniyle oyuna devam edemeyen Veli Kavlak'ın yerine Necip Uysal oyuna girdi. Necip maçın kalan bölümünde Beşiktaş orta sahasında görev yaptı.