Beşiktaş'ta kritik toplantı

Beşiktaş'ta kritik toplantı

Beşiktaş - Orduspor maçı sonrası İnönü Stadı'nda yaşanan kavganın yankıları sürüyor... Başkan Fikret Orman, konuyu görüşmek için yönetim kurulunu topladı. Toplantıda ihmali olan kişilerden savunma isteyeceği hatta istifaların gündeme gelebileceği ifade ediliyor.

2013.04.29 14:24 - Son Güncellenme: 2013.04.29 14:25 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta kritik toplantı

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, telefonla konuştuğu yöneticilerden, kavgaya karışan kişilerin protokol tribününe nasıl girdiğini ve kavga sonrası stattan nasıl ayrıldığını araştırmalarını istedi.

Orman'ın şu sıralarda devam eden toplantıda ihmali olan kişilerden savunma isteyeceği hatta istifaların gündeme gelebileceği ifade ediliyor.

Beşiktaş - Orduspor maçı sonrası protokol tribününden inen 4 kişi, ceplerinden çıkardığı katlanır sopalarla  taraftarlara saldırmıştı. Olayla ilgili gözaltına alınan 1 kişi emniyette verdiği ifade sonrası serbest bırakılmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.29 14:24 - Son Güncellenme: 2013.04.29 14:25 - HABER MERKEZİ
A