Beşiktaş'ta hazırlıklar sürüyor
Beşiktaş'ta yeni sezon hazırlıkları bu sabah yapılan antrenmanla devam etti.
2013.07.26 15:17 - Son Güncellenme: 2013.07.26 15:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik direktör Slaven Bilic yönetimindeki antrenman, yeni transfer Serdar Kurtuluş'un da katıldığı ısınma koşularıyla başladı. Pas çalışması ve top kontrolünün yapıldığı program sonrası şut çalışmaları yapıldı. Antrenman, istasyon çalışmalarıyla sona erdi.
Antrenmana, özel programına devam edilen Uğur Boral, boğaz enfeksiyonu olan Ömer Şişmanoğlu, İstanbul'a dönen Holosko ve Sezer Öztürk katılmazken, İsmail Köybaşı ve Oğuzhan Özyakup takımdan ayrı çalıştı.
Siyah-beyazlı ekip, yeni sezon hazırlıklarını bu akşam saat 19.00'da yapacağı antrenmanla sürdürecek.