Beşiktaş'ta derbi hazırlıkları

Beşiktaş'ta derbi hazırlıkları

Beşiktaş, pazar günü Galatasaray ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarına akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla devam etti.

2013.09.18 21:22 - Son Güncellenme: 2013.09.18 21:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta derbi hazırlıkları

 

Teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı yapılan çalışma 1.5 saat sürdü. Kondisyon ve taktik idmanı yapan siyah-beyazlılar, antrenmana ısınma koşularıyla başladı. Streching hareketleri sonrası 5'e 2 ve pas çalışması yapan futbolcular, kontrol pas ve taktik hazırlıkla çalışmayı sürdürdü. Antrenman yarım sahada yapılan çift kale maçla sona erdi. Çalışmaya tedavilerine devam edilen; İsmail Köybaşı, Oğuzhan Özyakup, Gökhan Töre, Tomas Sivok, Hugo Almeida, Atiba Hutchinson ile bireysel çalışan Filip Holosko, Gökhan Süzen, Uğur Boral ve Veli Kavlak katılmadı. Beşiktaş, Süper Lig'in 5. haftasında oynayacağı Galatasaray maçının hazırlıklarına yarın saat 11.00'de BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı yapacağı antrenmanla devam edecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.18 21:22 - Son Güncellenme: 2013.09.18 21:23 - HABER MERKEZİ
A