Beşiktaş'ta Bodo/Glimt maçı hazırlıkları tamamlandı
Beşiktaş, UEFA Avrupa Konferans Ligi D Grubu dördüncü haftasında yarın Norveç temsilcisi Bodo/Glimt ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.
2023.11.08 17:41 - Son Güncellenme: 2023.11.08 17:42 - Spor - AA
BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki antrenmana Omar Colley ve Arthur Masuaku katılmazken, Daniel Amartey takımla birlikte çalıştı.

15 dakikası basına açık idman, saha ortasında yapılan toplantıyla başlarken siyah-beyazlı oyuncular bir süre koşu yaptı. Beşiktaşlı futbolcular basına açık bölümün sonunda ise 5'e 2 top kapma ve pas çalışması gerçekleştirdi.
Ayrıca, antrenmanı başkan Ahmet Nur Çebi de izledi.