Beşiktaş'ta 3 futbolcu gelecek hafta yok

Beşiktaş'ta 3 futbolcu gelecek hafta yok

Süper Lig'de Fenerbahçe deplasmanına konuk olan Beşiktaş'ta üç futbolcu gelecek hafta forma giyemeyecek.

2013.11.30 22:07 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:08 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta 3 futbolcu gelecek hafta yok


Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda karşılaşan Beşiktaş'ta çıkan kartlar sonrasında üç isim cezalı duruma düştü.

Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan derbi karşılaşmasında sarı kart gören Ersan Adem Gülüm, Oğuzhan Özyakup ve Necip Uysal gördükleri sarı kartlar sonrasında gelecek hafta oynama şanslarını kaybetti.

Beşiktaş'ın gelecek hafta Sivasspor'u ağırlayacağı maçta üç isim forma giyemeyecek.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.30 22:07 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:08 - HABER MERKEZİ
A