Beşiktaş Sompo Japan, Avrupa'da üzüldü!

Beşiktaş Sompo Japan, Avrupa'da üzüldü!

FIBA Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden temsilcilerimizden Beşiktaş Sompo Japan, Son 16 Turu ilk maçında deplasmanda Nanterre'e 68-59'luk skorla mağlup oldu. Eşleşmenin rövanşı 12 Mart'ta İstanbul'da oynanacak.

2019.03.07 01:27 - Son Güncellenme: 2019.03.07 01:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş Sompo Japan, Avrupa'da üzüldü!

Beşiktaş Sompo Japan Erkek Basketbol Takımı, FIBA Şampiyonlar Ligi son 16 turun ilk maçında Fransız kulübü Nanterre'ye 68-59 yenildi.

Nanterre kentindeki Maurice Thorez Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk çeyreği, Beşiktaş'ın 18-16 üstünlüğüyle tamamlandı. Fakat ev sahibi ekip, soyunma odasında 34-27 önde gitti.

Son periyoda 8 sayı farkla (53-45) önde giren Nanterre, sahadan 68-59 galip ayrıldı. Çeyrek finale yükselen takım, 12 Mart Salı günü İstanbul'da oynanacak rövanşın ardından belli olacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.07 01:27 - Son Güncellenme: 2019.03.07 01:27 - HABER MERKEZİ
A