Beşiktaş sezonu açtı

Beşiktaş sezonu açtı

Beşiktaş, 2014-2015 sezonunu açtı. İlk çalışmasını Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştiren siyah-beyazlılar hafif bir idman yaptı.

2014.06.24 15:05 - Son Güncellenme: 2014.06.24 15:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş sezonu açtı

Teknik direktör Slaven Biliç, antrenman öncesi futbolcular ile kısa bir toplantı yaparak yeni sezonun kendileri açısından iyi geçmesini diledi. Hafif bir koşu ile başlayan idman, pas çalışması ve yarım sahada yapılan kısa bir antrenman maçı ile sona erdi.

Sezon bitiminde ameliyat olan Necip Uysal, bireysel antrenör eşliğinde koşu çalışması yaparken Dikilitaş'ta oynayan 4 futbolcu ve A2 takımından genç oyuncular da antrenmanda yer aldılar.

Milli Takım kampına katıldıkları için geç tatile çıkan Olcay, Tolga ve Oğuzhan Almanya takımın kampına katılacaklar.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.24 15:05 - Son Güncellenme: 2014.06.24 15:05 - HABER MERKEZİ
A