Beşiktaş salonda çalıştı

Beşiktaş salonda çalıştı

Beşiktaş, sezonun ikinci yarısının hazırlıklarına BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde bu sabah yaptığı antrenmanla devam etti.

2015.01.14 16:39 - Son Güncellenme: 2015.01.14 16:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş salonda çalıştı

Teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde yapılan antrenmanda futbolcular denge, kuvvet ve kondisyon çalışması yaptı

Antrenmana izinli olan Jose Sosa, Ramon Motta ile bireysel çalışan Mustafa Pektemek, Tomas Sivok, Acıbadem Fulya Hastanesi Sporcu Sağlığı Merkezi'nde MR çekilen ve kalçasında ağrısı olan Gökhan Töre katılmadı. İzinden dönen Pedro Franco takımla birlikte çalıştı.

Beşiktaş, hazırlıklarına akşam saat 16.00'da yapacağı basına kapalı antrenmanla devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.14 16:39 - Son Güncellenme: 2015.01.14 16:40 - HABER MERKEZİ
A