Beşiktaş mesaisi başladı

Beşiktaş mesaisi başladı

Medipol Başakşehir, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında sahasında Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarına sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.

2018.10.28 15:31 - Son Güncellenme: 2018.10.28 15:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş mesaisi başladı

Tesislerde Teknik Direktör Abdullah Avcı'nın yönetiminde yapılan antrenmana Atiker Konyaspor maçında oynayan futbolcular rejenerasyon çalışması yaparken, diğer oyuncular ise dinamik ısınmayla başladı. 5'e 2 ve pas çalışmasıyla devam eden antrenman, dar alan oyun ve sonuçlandırma çalışmasıyla sona erdi. Sakatlığı süren Alparslan Erdem, fizyoterapist eşliğinde bireysel çalışmalarına devam etti. 

Turuncu-lacivertli takım, salı günü yapacağı antrenmanla Beşiktaş maçı hazırlıklarına devam edecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.10.28 15:31 - Son Güncellenme: 2018.10.28 15:32 - HABER MERKEZİ
A