Beşiktaş Londra'ya gitti

Beşiktaş Londra'ya gitti

BEŞİKTAŞ, Şampiyonlar Ligi Play-Off eleme turunda yarın İngiltere'nin Arsenal takımı ile oynayacağı rövanş maçı için Londra'ya gitti.

2014.08.26 10:55 - Son Güncellenme: 2014.08.26 10:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş Londra'ya gitti

Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan sabah saatlerinde kalkan özel bir uçakla Londra'ya hareket eden siyah - beyazlı takıma, havalimanındaki yolcular yoğun ilgi gösterdi. Futbolcularla hatıra fotoğrafı çektiren yolcular, Arsenal maçı için başarı dileklerinde bulundu.


Beşiktaş, Arsenal maçının hazırlıklarını TSİ 21.00'de maçın oynanacağı Arsenal Emirates Stadı'nda yapacağı antrenmanla tamamlayacak. Teknik direktör Slaven Bilic ile Oğuzhan Özyakup, antrenman öncesinde TSİ 20.30'da basın toplantısı düzenleyecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.08.26 10:55 - Son Güncellenme: 2014.08.26 10:55 - HABER MERKEZİ
A