Beşiktaş Kayserispor ile mücadelesine hazırlanıyor
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında deplasmanda Kayserispor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bu sabah yaptığı antrenmanla başladı.
2023.01.19 14:17 - Son Güncellenme: 2023.01.19 14:19 - Spor - HABER MERKEZİ
Nevzat Demir Tesisleri'nde, Teknik Direktör Şenol Güneş'in yönetiminde yapılan antrenman; dinlenme, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Dünkü maçta oynayan futbolcular, salonda rejenerasyon çalışması yaparak günü tamamlarken, diğer oyuncular; ısınma koşuları, istasyon koşuları ve stretching çalışmasıyla idmana başladı.
Pas çalışmasıyla devam eden antrenman, dar alanda oynanan çift kale maçla sona erdi.
Siyah-beyazlılar, Kayserispor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, yarın saat 16.00'da yapacağı idmanla devam edecek.