Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi oyunu kullandı
Beşiktaş Kulübü'nün eski başkanlarından Ahmet Nur Çebi, olağanüstü seçimli genel kurulda oyunu kullandı.
2024.12.29 15:39 - Son Güncellenme: 2024.12.29 15:39 - Spor - İHA
Beşiktaş'ta olağanüstü seçimli genel kurul toplantısı Sinan Erdem Spor Salonu'nda düzenleniyor.
Serdal Adalı ile Hüseyin Yücel'in yarıştığı seçimde eski başkanlardan Ahmet Nur Çebi de oyunu kullanmak için salona geldi. 3 numaralı sandıkta kullanan oyunu veren Çebi, herhangi bir açıklama yapmadı.
Birçok genel kurul üyesi de Ahmet Nur Çebi'yle selamlaşıp, fotoğraf çektirdi.