Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi oyunu kullandı

Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi oyunu kullandı

Beşiktaş Kulübü'nün eski başkanlarından Ahmet Nur Çebi, olağanüstü seçimli genel kurulda oyunu kullandı.

2024.12.29 15:39 - Son Güncellenme: 2024.12.29 15:39 - Spor - İHA
A
Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi oyunu kullandı

Beşiktaş'ta olağanüstü seçimli genel kurul toplantısı Sinan Erdem Spor Salonu'nda düzenleniyor.

Serdal Adalı ile Hüseyin Yücel'in yarıştığı seçimde eski başkanlardan Ahmet Nur Çebi de oyunu kullanmak için salona geldi. 3 numaralı sandıkta kullanan oyunu veren Çebi, herhangi bir açıklama yapmadı.

Birçok genel kurul üyesi de Ahmet Nur Çebi'yle selamlaşıp, fotoğraf çektirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.12.29 15:39 - Son Güncellenme: 2024.12.29 15:39 - İHA
A