Beşiktaş, Fernando Santos ile evinde ilk kez kaybetti

Beşiktaş, Fernando Santos ile evinde ilk kez kaybetti

Beşiktaş, Portekizli teknik direktörü Fernando Santos yönetiminde iç sahada ilk mağlubiyetini Galatasaray'a karşı aldı.

2024.03.03 22:01 - Son Güncellenme: 2024.03.03 22:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş, Fernando Santos ile evinde ilk kez kaybetti

Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in 28. haftasında Galatasaray'a 1-0 mağlup oldu. Siyah-beyazlı takım, bu skorla Teknik Direktör Fernando Santos yönetiminde iç sahada ilk yenilgisini aldı. Galatasaray maçına kadar ligde ve Türkiye Kupası'nda Tüpraş Stadyumu'nda 6 müsabakaya çıkan Santos idaresindeki Kartal, 5 galibiyet, 1 beraberlik almıştı.

Ayrıca söz konusu mücadelelerde gol de yemeyen Beşiktaş, 69 yaşındaki teknik adamla evinde ilk kez bir rakibine gol izni vermiş oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.03.03 22:01 - Son Güncellenme: 2024.03.03 22:01 - HABER MERKEZİ
A