Beşiktaş düşmanları çok

Beşiktaş düşmanları çok

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, "Beşikaş düşmanları çok, olmayan şeylerden bir şeyler yaratmaya çalışıyorlar" dedi.

2013.07.24 14:52 - Son Güncellenme: 2013.07.24 14:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş düşmanları çok

 Beşiktaş'ın başkanı Fikret Orman, Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail Ünal'ı ziyareti sırasında BJK TV'ye açıklamalar yaptı.

"Stat yıkımında yavaş gidiyoruz, hızlanmamız lazım" diyen Orman, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Cuma günü son bir konserimiz var. Bu konserden sonra daha da hızlanacağız. 1 sene içinde stadı bitirmek gibi çok iddialı bir hedefimiz var. O hedefe ulaşabilmemiz için çok hızlı çalışmamız lazım. Beşiktaş düşmanları çok, olmayan şeylerden bir şeyler yaratmaya çalışıyorlar." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.24 14:52 - Son Güncellenme: 2013.07.24 14:52 - HABER MERKEZİ
A