Beşiktaş, doktoruyla yollarını ayırdı

Beşiktaş, doktoruyla yollarını ayırdı

Beşiktaş Kulübü, siyah-beyazlı futbol takımının sağlık kurulu başkanı doktor Sarper Çetinkaya ile yolların ayrıldığını bildirdi.

2019.06.25 15:31 - Son Güncellenme: 2019.06.25 15:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş, doktoruyla yollarını ayırdı

Beşiktaş Kulübü, siyah-beyazlı futbol takımının sağlık kurulu başkanı doktor Sarper Çetinkaya ile yolların ayrıldığını bildirdi.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, "Futbol takımımızın Sağlık Kurulu Başkanlığı görevini yürüten Dr. Sarper Çetinkaya ile yollarımız ayrıldı. Sarper Çetinkaya'ya tüm emekleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz." ifadeleri kullanıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.06.25 15:31 - Son Güncellenme: 2019.06.25 15:32 - HABER MERKEZİ
A