Beşiktaş, derbi hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi

Beşiktaş, derbi hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında yarın deplasmanda Fenerbahçe'ye karşı oynayacağı derbinin hazırlıklarını tamamladı.

2016.02.29 08:52 - Son Güncellenme: 2016.02.29 08:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş, derbi hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi

Teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda futbolcuların, top kontrolü, pas ve tam sahada taktik çalışmaları yapıp, çift kale maç oynadıkları belirtildi.

Siyah-beyazlı futbolcular, antrenmanın ardından tesislerde kampa girdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.29 08:52 - Son Güncellenme: 2016.02.29 08:52 - HABER MERKEZİ
A