Beşiktaş deplasmanda kazandı

Beşiktaş deplasmanda kazandı

Bilyoner.com Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 15. hafta maçında Beşiktaş, konku olduğu Canik Belediyespor'u 70-66 mağlup etti. Bu arada Hasan Doğan Spor Salonu'ndaki maç öncesinde elektrik kesintisi yaşandı. Yarım saat süren kesintinin ardından karşılaşma başladı.

2018.01.21 18:05 - Son Güncellenme: 2018.01.21 18:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş deplasmanda kazandı

Canik Belediyespor: 66 - Beşiktaş: 70

Salon: Hasan Doğan

Hakemler: Ergin Sarı, Süleyman Dağder Dağlı, Dorukhan Kalyoncu

Canik Belediyespor: Duygu Fırat 5, Gizem Yavuz 2, White 16, Warley 14, Murph 17, Ceren Gökdemir 7, Yasemin Begüm Dalgalar 5

Beşiktaş: Esra Erden Atacan 9, Kübra İmren Siyahdemir 3, Wheeler 21, Zellous 12, Radosavljevic 16, Burcu Çiğil 3, Mosby 6, Sevgi Uzun

1. Periyot: 19-22

Devre: 35-39

3. Periyot: 45-53

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.21 18:05 - Son Güncellenme: 2018.01.21 18:05 - HABER MERKEZİ
A