Beşiktaş deplasmanda kazandı

Beşiktaş deplasmanda kazandı

Siyah-Beyazlı hentbolcular, Trabzonspor'u mağlup etti.

2013.12.17 18:16 - Son Güncellenme: 2013.12.17 18:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş deplasmanda kazandı

 Erkekler Hentbol Süper Ligi erteleme maçında, Beşiktaş deplasmanda Trabzonspor'u 37-34 yendi.

Salon: 19 Mayıs

Hakemler: Furkan Kazmaz, Tayfun Torçuk

Trabzonspor: Adem (Sedat, Toronjadze), İsmail 5, Samet 2, Oleg Georgiyevski 8, Sergey Georgiyevski 3, Dursun, Poliak 5, Vakhnoviç 11

Beşiktaş: İbrahim (Mesut), Bülent 2, Ladyko 1, Şenol 3, Ercan 5, Oğuzhan 5, Tolga 7, Ramazan 7, Rasiç 7, Uğur, Zeliç

İlk yarı: 16-21 (Beşiktaş lehine)

İki dakika cezası alanlar: Sergey Georgiyevski (Trabzonspor), Uğur, Rasiç, Zeliç, Ladyko (Beşiktaş)

Diskalifiye: İsmail (Trabzonspor)

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.17 18:16 - Son Güncellenme: 2013.12.17 18:17 - HABER MERKEZİ
A