Beşiktaş'dan derbiye özel prim uygulaması: 30 bin TL!

Beşiktaş'dan derbiye özel prim uygulaması: 30 bin TL!

Morallerin yüksek olduğu Beşiktaş'ta, Fenerbahçe karşılaşması için özel prim uygulaması devreye sokuldu.

2016.02.26 11:37 - Son Güncellenme: 2016.02.26 11:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'dan derbiye özel prim uygulaması: 30 bin TL!

Morallerin yüksek olduğu Beşiktaş'ta, Fenerbahçe karşılaşması için özel prim uygulaması devreye sokuldu.

Takımdaki motivasyonu üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen Başkan Fikret Orman ve kurmayları, galibiyet durumunda futbolculara kişibaşı 30'ar bin TL ekstra prim verilmesine karar verdi. Bu haber de, oyuncular arasında sevinçle karşılandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.26 11:37 - Son Güncellenme: 2016.02.26 11:47 - HABER MERKEZİ
A