Beşiktaş çeyrek finalde

Beşiktaş çeyrek finalde

Beşiktaş Bayan Voleybol Takımı, Türkiye Kupası A Grubu son maçında Çanakkale Belediye'sini 3-0 mağlup ederek, çeyrek finale yükseldi.

2013.09.29 17:22 - Son Güncellenme: 2013.09.29 17:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş çeyrek finalde

Kurtdereli Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmaya hızlı başlayan siyah-beyazlı ekip, ilk seti 25-12 kazandı. İkinci sette de rakibine üstünlüğü kaptırmayan Beşiktaş, bu seti de 25-19 kazanarak durumu 2-0'a getirdi. Mücadelenin 3. setinde etkili oyununu devam ettiren siyah-beyazlılar, seti 25-20 maçı da 3-0 kazanarak, Türkiye Kupası'nda çeyrek finale yükseldi.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.29 17:22 - Son Güncellenme: 2013.09.29 17:23 - HABER MERKEZİ
A