Beşiktaş Belediyesi'nden sevgililer gününde Sıla konseri
Beşiktaş Belediyesi, 14 Şubat'ta Sevgililer Günü'nde Sıla konseri ile sevgililere romantik bir akşam yaşattı.
2016.02.14 22:35 - Son Güncellenme: 2016.02.14 22:35 - Magazin - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Belediye Başkanı Av. Murat Hazinedar ve eşi Özlem Hazinedar'ın da katıldığı kutlamada 3 farklı noktada havai fişek gösterisi yapıldı.
Hazinedar ve eşi, Sıla'ya çiçek sundu.