Beşiktaş Başkanı Orman: "'Gomez ile ilgili söylediklerim temenniydi''

Beşiktaş Başkanı Orman: "'Gomez ile ilgili söylediklerim temenniydi''

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, takımın antrenmanı esnasında basın mensupları ile sohbet ederken, Mario Gomez ile ilgili söylediklerinin temenniden ibaret olduğunun altını çizdi.

2016.07.26 21:24 - Son Güncellenme: 2016.07.26 21:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş Başkanı Orman: "'Gomez ile ilgili söylediklerim temenniydi''

Orman, şu ifadeleri kullandı;

"Gomez ile ilgili somut bir gelişme yok. Benim dün söylediklerim sadece bir temenniydi. Dönmesini tabii ki isteriz. Gomez'i seviyoruz ama hayatın ne getireceği belli olmaz. Şu anda gerçek olan tek şey, Gomez'in içinde olduğu bir transfer planımızın olmaması. Başka santraforlarla görüşmeye devm ediyoruz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.26 21:24 - Son Güncellenme: 2016.07.26 21:24 - HABER MERKEZİ
A