Beşiktaş, Avusturya'daki ilk antrenmanını yaptı

Beşiktaş, Avusturya'daki ilk antrenmanını yaptı

Sezon hazırlıklarının ikinci etabı için Avusturya'yı seçen Beşiktaş, öğleden sonra geldiği Leogang'ta ilk idmanını gerçekleştirdi.

2016.07.20 21:19 - Son Güncellenme: 2016.07.20 21:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş, Avusturya'daki ilk antrenmanını yaptı

Teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde 1.5 saatlik bir çalışma yapan Siyah Beyazlıların antrenmanı hafif tempoda geçti.

İdman öncesi takım toplantısı ile başlayan idman kondisyon koşuları ile devam etti. Pas çalışması ve 5'e 2 ile devam eden idman yarı sahada tek pasa dayalı taktik çalışma ve streching hareketleri ile sona erdi.

Siyah beyazlılarda bağırsak enfeksiyonu geçiren Jose Sosa ile sol arka adelesinde çekme olan kaleci Fabricio antrenmana katılmadı.

Beşiktaş, Leogang'taki hazırlıklarına yarın yapacağı çift idman ile devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.20 21:19 - Son Güncellenme: 2016.07.20 21:19 - HABER MERKEZİ
A