Besi çiftliğinde yangın

Besi çiftliğinde yangın

Manisa'nın Ahmetli ilçesinde bir besi çiftliğinde çıkan yangında 15 ton saman ve 2 ton yem zarar gördü.

2022.03.26 13:31 - Son Güncellenme: 2022.03.26 13:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Besi çiftliğinde yangın

Edinilen bilgiye göre, Alahıdır Mahallesi'nde Mehmet Ak'a ait besi çiftliğinde henüz tespit edilemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı.

Haber verilmesiyle olay yerine itfaiye ve jandarma ekibi sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yaklaşık 3 saatte söndürülen yangında, 15 ton saman ile 2 ton yem zarar gördü.


Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.26 13:31 - Son Güncellenme: 2022.03.26 13:31 - HABER MERKEZİ
A