BESAŞ'tan sinema şenliği

BESAŞ'tan sinema şenliği

BESAŞ sosyal projeler kapsamında çalışanların motivasyonunu arttırmak amacıyla, personelini ve ailelerini sinema şenliğinde bir araya getirdi.

2015.01.30 16:02 - Son Güncellenme: 2015.01.30 16:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
BESAŞ'tan sinema şenliği

Akpınar Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen etkinlikte, katılımcılar vizyona yeni giren filmleri izledi. BESAŞ Genel Müdürü Mustafa Bektaş, düzenledikleri etkinlikte çalışanlarının sosyal hayata daha fazla katılımlarını sağlamayı, birbirleriyle kaynaşmalarını, daha fazla özgüven duymalarını ve topluma daha fazla katılan bireyler haline getirmeyi amaçladıklarını söyledi.

Etkinliğe yaklaşık 150 kişi katıldı. Katılımcılar film çıkışında, keyifli bir etkinlik geçirdiklerini belirterek, bu gibi sosyal projelere katılım imkanı sağlayan BESAŞ yönetimine teşekkürlerini ilettiler.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.30 16:02 - Son Güncellenme: 2015.01.30 16:02 - HABER MERKEZİ
A