Beş ilçede denize girmek yasaklandı
İstanbul'un beş ilçesinde denize girmek yasaklandı. Yasak; Beykoz, Sarıyer, Arnavutköy, Çatalca ve Eyüpsultan kaymakamlıklarının sosyal medya hesaplarından duyuruldu.
2025.08.06 10:05 - Son Güncellenme: 2025.08.06 10:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
İstanbul'un Karadeniz'e kıyısı olan beş ilçesinde denize girmek yasaklandı.
Beykoz'un genelinde, Sarıyer'in ise Kısırkaya Plajı'nda 10 Ağustos'a kadar denize girişlerin yasaklandığı açıklandı.
Çatalca ve Eyüpsultan'da ise 9 Ağustos'a kadar yasakların süreceği bildirildi.
Arnavutköy'de yasak sadece bugün için geçerli.
Kararın yüksek dalga boyundan dolayı yaşanabilecek can ve mal kayıplarının önüne geçmek için alındığı belirtildi.