Beraberliğe üzülüyoruz
Alves, F.Bahçe Gazetesi'ne konuştu
2014.01.06 21:49 - Son Güncellenme: 2014.01.06 21:50 - Spor - HABER MERKEZİ
Alves, F.Bahçe Gazetesi'ne konuştu:
"2014 yılı F.Bahçe için zaferini kutlayacağı bir yıl olacak. Bazı maçları son dakikalarda attığımız gollerle kazandık. Bu durum bazı kesimler tarafından eleştirilse de F.Bahçe'nin oyuncuları olarak son ana kadar savaştığımızın göstergesidir. Yenilmek ya da berabere kalmak en çok bizleri üzer. Biz her zaman galip gelmek istiyoruz. Bu isteğimiz, mücadele gücümüz ve çalışma hırsımız sezonun ilk yarısında bizi zirveye taşıdı."