Benzinlikte alev aldı

Benzinlikte alev aldı

BURDUR'da bir akaryakıt istasyonunda benzin almak için duran otomobil, aniden motor bölümünden alev aldı. Yangını fark eden pompacı, yangın tüpüyle alevlere müdahale ederek söndürdü.

2013.09.27 17:46 - Son Güncellenme: 2013.09.27 17:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Benzinlikte alev aldı

 

Burdur'da, geçen 24 Eylül'de saat 20.30'da bir akaryakıt istasyonuna benzin almak için gelen sürücü yönetimindeki otomobilin motor bölümünden bir anda alevler yükseldi. Akaryakıt istasyonundaki görevliler alevleri fark edince hemen yangın söndürme tüpleriyle müdahale etti. Alevlerin söndürülmesinin ardından görevliler otomobili iterek istasyonun dışına çıkardı ve olası bir faciayı önledi.

Akaryakıt istasyonunda korkuya neden olan yangın, saniye saniye güvenlik kameralarına yansıdı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.27 17:46 - Son Güncellenme: 2013.09.27 17:46 - HABER MERKEZİ
A