Benzin istasyonunda dehşet dakikaları

Benzin istasyonunda dehşet dakikaları

Düzce'de akaryakıt istasyonunda LPG alan otomobil, hareket ettiği sırada bir anda alev aldı.

2012.09.08 22:22 - Son Güncellenme: 2012.09.08 22:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Benzin istasyonunda dehşet dakikaları

Edinilen bilgilere göre, Serkan Yüksel adlı şahıs, 35 GNR 71 plakalı otomobiline Aziziye Mahallesi'nde bir akaryakıt istasyonundan gaz aldı. Çalıştırılan otomobilin motor bölümü, bir anda yanmaya başladı. Alev alan araç, istasyon çalışanları tarafından itilerek pompaların yanından uzaklaştırıldı. Alevler, yangın tüpleri ile yapılan müdahale sonucu söndürüldü. Olay yerine gelen Düzce Belediyesi itfaiye ekibi, soğutma çalışması yaptı.
Olayda istasyonda çalışan ve aracı iten 2 çalışan, dumandan etkilenmeleri sonucu hastaneye kaldırıldı.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.09.08 22:22 - Son Güncellenme: 2012.09.08 22:22 - HABER MERKEZİ
A