"Benimle delirir misin"
İstanbul Meydan Sahnesi'nden Mine Aytu'nun yazıp, Necmi Yapıcı ve Mehtap Bayri'nin sahnelediği "Benimle Delirir misin" oyunu Gemlikli tiyatroseverleri kahkahaya boğdu.
2013.11.04 11:55 - Son Güncellenme: 2013.11.04 12:04 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Manastır Kültür Merkezi'nde oynanan "Benimle Delirir misin" oyununa Gemlikliler ilgi gösterdi. Oyunu Gemlik Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Ayaz ile siyasi parti temsilcileri de seyretti. Komedi oyunu salonu dolduran seyircileri kahkahaya boğdu.
Eşler arasındaki anlaşmazlıkların temelinde var olan sadakatsizliğin konu edildiği tiyatro oyunu, zaman zaman düşündürürken, zaman zaman da güldürdü.