"Beni tanıyor musun?" diyerek ambulansın camını yumrukladı

"Beni tanıyor musun?" diyerek ambulansın camını yumrukladı

Adana'da kimliği belirsiz bir şahıs ambulansın camını yumruklayıp sağlık çalışanlarına, "Beni tanıyor musun?" diyerek saldırmaya çalıştı. O anlar saniye saniye görüntülendi.

2024.11.04 08:07 - Son Güncellenme: 2024.11.04 08:09 - Güncel - İHA
A
"Beni tanıyor musun?" diyerek ambulansın camını yumrukladı
00:28 "Beni tanıyor musun?" diyerek ambulansın camını yumrukladı

İLGİLİ VİDEO

"Beni tanıyor musun?" diyerek ambulansın camını yumrukladı

Olay, gece saatlerinde merkez Sarıçam ilçesi Ahmet Zenbilci Bulvarı'nda meydana geldi. Kimliği belirsiz bir kişi trafikte yol verme konusu nedeniyle ambulans sürücüsü ile tartıştı.

Araçlardan inen sürücüler bir süre tartışmayı sürdürdü. Daha sonra ambulans şoförü aracına bindi. Bu sırada koşarak ambulansa yaklaşan otomobil sürücüsü, "Beni tanıyor musun?" diye bağırıp hakaretlerde bulundu. Ambulans sürücüsü ise araçla bölgeden uzaklaştı.

Yaşanan bu anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonu ile anbean kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.11.04 08:07 - Son Güncellenme: 2024.11.04 08:09 - İHA
A