Beni kimse görüntüleyemez....

Beni kimse görüntüleyemez....

Bülent Ersoy, hafta sonunda arkadaşı Nur Yerlitaş ile birlikte Nişantaşı'ndaydı. Gürkan Şef isimli mekanda yemek yiyen ikili, gazetecilerin kendilerini görüntülemesine tepki gösterdi.

2014.06.02 08:49 - Son Güncellenme: 2014.06.02 08:50 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Beni kimse görüntüleyemez....

Yere tabak fırlatan Ersoy "Beni kimse görüntüleyemez. Onları derhal buradan gönderin. Bir daha buraya gelmem. İşinizi nasıl yapıyorsunuz!" diyerek mekanda çalışanlara sert bir şekilde bağıran Ersoy'un bu tavırları, diğer müşterileri rahatsız etti. Birçok müşteri mekandan ayrılmayı tercih etti. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2014.06.02 08:49 - Son Güncellenme: 2014.06.02 08:50 - HABER MERKEZİ
A