"Ben Diva'yım x-ray'den geçmem"

"Ben Diva'yım x-ray'den geçmem"

İddialara göre, Türk Sanat Müziği'nin Diva'sı Bülent Ersoy geçtiğimiz hafta Akmerkez'de ortalığı birbirine katmış...

2012.05.03 09:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Ben Diva'yım x-ray'den geçmem"

Anlatılanlara göre, ünlü şarkıcı Bülent Ersoy Akmerkez alışveriş merkezinde x-ray cihazından geçmeyip yan taraftan giriş yapmak istedi.

Bunun üzerine güvenlik görevlileri Ersoy'a bu şekilde içeriye giremeyeceğini ve x-ray'den geçmesi gerektiğini söyledi.

Ersoy "sus" işareti yaptığı güvenlik görevlisinin uyarısına rağmen cihazdan geçmeyip içeriye girdi.

Alışveriş merkezinde herkesin gözü önünde cereyan eden olayda Ersoy'un tartışıp bağırdığı görevlilere, "Ben Bülent Ersoy'um. Buradan geçmem" dediği iddia edildi.

Araya girenlerin güçlükle yatıştırdığı Ersoy, sakineşmesinin ardından alışveriş yaptı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2012.05.03 09:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A