Belediyeyi kurşunlayan 3 şüpheli yakalandı
Adana'da merkez ilçe Seyhan Belediye binasını kurşunladıkları ileri sürülen 3 kişi gözaltına alındı.
2015.01.29 15:23 - Son Güncellenme: 2015.01.29 15:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, olay geçen hafta cumartesi günü yaşandı. D-400 kara yolu Merkez Seyhan Belediyesi binasına ateş açılmasının ardından harekete geçen polis, güvenlik kamerası görüntülerinden yola çıkarak, olayı gerçekleştirdikleri iddiasıyla Mustafa B., Mustafa B. ile özel bir hastanede güvenlik elemanı olan Serdar S.'yi gözaltına aldı. Asayiş Şube Müdürlüğü'nde ifadeleri alınan şüpheliler, sağlık kontrollerinin ardından adli mercilere sevk edildi.