Belediyeden sokak köpeklerine zehirli iğne
KAHRAMANMARAŞ'ın Göksun İlçesi'nde Belediye ekiplerinin başıboş sokak köpeklerini iğne ile itlaf ederek leşlerini çöp arabalarına atması tepkiye yol açtı.
2014.08.06 09:34 - Son Güncellenme: 2014.08.06 09:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
Göksun Belediyesi, ilçedeki başıboş hayvanların sokaklardan geçenleri ısırıp zarar vermemesi amacıyla itlaf etmeye karar verdi. Zabıta görevlilerinin iddiaya göre sokaklarda iğneyle zehirlediği köpeklerin öldükten sonra temizlik görevlileri tarafından toplandığı ve çöp araçlarına attığı ifade edildi. Köpeklerin itlaf edilmesi hayvanseverlerin tepkisine yol açtı.