Belediye işçileri maaşlarını zamanında alacak

Belediye işçileri maaşlarını zamanında alacak

İçişleri Bakanlığınca Kanun Hükmünde Kararname (KHK) kapsamında Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı olarak görevlendirilen Cumali Atilla'nın girişimleriyle, hizmet alımı olarak çalışan ve maaşlarını zamanında alamayan 2 bin 500 işçinin sorunu çözüldü.

2017.02.03 16:29 - Son Güncellenme: 2017.02.03 16:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Belediye işçileri maaşlarını zamanında alacak

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Atilla'nın talimatıyla,  belediye bünyesinde çalışan ve maaşlarını zamanında alamayan 2 bin 500 hizmet  alımı personelin maaş sorunu sonlandırıldı.

Taşeron firmaların maaşlarını zamanında ödememesi nedeniyle mağdur  olan işçiler, yapılan düzenleme ile artık maaşlarını belediyeden düzenli olarak  alabilecek.

Atilla'nın girişimleri sonucu banka ile yapılan anlaşma gereği,  işçilere promosyon ödenecek.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.03 16:29 - Son Güncellenme: 2017.02.03 16:30 - HABER MERKEZİ
A