Belediye binasına ateş açan kişiler tutuklandı

Belediye binasına ateş açan kişiler tutuklandı

Adana'da geçtiğimiz hafta Seyhan Belediyesi hizmet binasına av tüfeğiyle ateş ettikleri iddiasıyla gözaltına alınan biri emekli polis 3 kişi tutuklandı.

2015.01.30 11:34 - Son Güncellenme: 2015.01.30 11:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Belediye binasına ateş açan kişiler tutuklandı

Alınan bilgiye göre, 25 Ocak'ta saat 01.00 sıralarında Seyhan Belediyesi'nin hizmet binasına gelen kimliği belirsiz kişiler, av tüfeği ile binaya ateş açmıştı. Failleri bulmak için çalışma başlatan polis, güvenlik kameralarını inceleyerek olayı gerçekleştirenlerin 5 kişi olduğunu tespit etti. Yapılan çalışmaların ardından şüphelilerin kimliklerine ulaşan gasp ekipleri, olayın planlayıcıları olduğu iddia edilen emekli polis Mustafa B, Mustafa B. ile Serdar S.'yi düzenlenen operasyonla yakaladı. Adliyeye sevk edilen 3 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu. Kimlikleri belirlenen diğer 2 kişi ise aranıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.30 11:34 - Son Güncellenme: 2015.01.30 11:34 - HABER MERKEZİ
A