Belediye Başkan'ı organlarını bağışladı

Belediye Başkan'ı organlarını bağışladı

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, organlarını bağışlayarak, Diyarbakır halkına organ bağışı yapmaları konusunda çağrıda bulundu.

2013.09.17 15:14 - Son Güncellenme: 2013.09.17 15:15 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Belediye Başkan'ı organlarını bağışladı

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Baydemir, Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesi Organ Nakli Koordinatörü Mansur İnalcan ile uzman doktor Vahaç Alp'in hazırladığı organ bağışı formunu imzaladı. Baydemir, Diyarbakırlılara organ bağışı konusunda çağrıda bulunarak, "Ben bugün bir sevap kazandığımı düşünüyorum. Sizleri de konuya duyarlılık göstermeye çağırıyoruz. Ölümümden sonra bir başkasının yaşamasına yardımcı olmak istiyorum" dedi. Yazılı doku ve organ bağış belgesi verilen Baydemir'e rozet takıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.17 15:14 - Son Güncellenme: 2013.09.17 15:15 - HABER MERKEZİ
A