Belediye atıkları kapıdan alıyor

Belediye atıkları kapıdan alıyor

İzmit Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'nün bir süre önce başlattığı cemiyet atıklarının yerinde alımıyla ilgili uygulama başarılı bir şekilde devam ediyor. Vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılanan bu uygulama kapsamında düğün, nişan, mevlit ve sünnet gibi cemiyetlerin atıkları Belediye Ekipleri tarafından evlerden alınıyor.

2013.07.10 10:10 - Son Güncellenme: 2013.07.10 10:10 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Belediye atıkları kapıdan alıyor


Yaz aylarının gelmesi ile birlikte artan cemiyetler sonrasında konteynır yanlarına bırakılan atıkların mahallelere kötü koku ve görüntü vermesi sebebiyle böyle bir uygulama başlattıklarını ifade eden İzmit Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mustafa Şener, "Cemiyet sahibi vatandaşımız cemiyet sonrasında çöplerini almamız için Muhtarlık ve ya İzmit Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne başvuruyor. Ekiplerimiz vatandaşlarımızın istediği saatte belirtilen adrese giderek atıkları alıyorlar. Bu sayede gün içerisinde mahallelerde fazla çöp birikmemiş oluyor. Vatandaşlarımız uygulamadan son derece memnun" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.10 10:10 - Son Güncellenme: 2013.07.10 10:10 - HABER MERKEZİ
A