Beldesini cepten takip ediyor

Beldesini cepten takip ediyor

Bursa'nın İznik ilçesine bağlı Elbeyli beldesinin AK Partili Belediyesi Başkanı Şakir Yıldız, kasabayı "iphone"dan takip ediyor.

2012.04.05 15:05 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Beldesini cepten takip ediyor

Yıldız, beldeye taktırdığı 9 adet MOBESE kamerasının kaydetttiği görüntüleri cep telefonundan takip ediyor. Seyahat sıranda dahi kasabasında olup bitenleri gördüğünü söyleyen Yıldız, "Oyları aldıktan sonra bu koltukta oturmanın bir anlamı yok. Önemli olan ne verdiğimizdir. Şükür ki, kasabamız kısa zamanda modern bir çehreye kazandı. Beldemizde en ufak mesele olsun istemiyorum. Belediyede olmadığım zamanlarda telefonumdan kasabamı takip ediyorum. Aksaklıklara anında müdahale ediyorum" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.05 15:05 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A