"Beirut" hayranlarıyla buluştu
Batı Avrupa ve Balkan müziğini kendi yorumlarıyla harmanlayan "Beirut Grubu", İstanbul'da konser verdi.
2014.08.18 07:00 - Son Güncellenme: 2014.08.18 07:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
BKM organizasyonuyla Küçükçiftlik Park'ta gerçekleştirilen konsere yağmura rağmen çok sayıda dinleyici katıldı.
İstanbul'da üçüncü kez sahne alan grup, farklı enstrümanları ve müzikleriyle İstanbullulara keyifli dakikalar yaşattı.
Konserde çello, akordeon, gitar, keman, bateri, tef, ukulele, saksafon ve mandolin gibi birçok enstrüman performansı sergilendi.