Bebek'te misket oynadı...

Bebek'te misket oynadı...

Ankaralı Coşkun, geçtiğimiz günlerde Bebek'te basın mensupları ile bir araya geldi. 'Ankara'nın Bağları' isimli şarkısı çok beğenilen Coşkun, "Uzun zamandır tatil yapamadım. Deniz havası almak ve biraz dinlenmek için İstanbul'a geldim" dedi.

2013.09.10 11:19 - Son Güncellenme: 2013.09.10 11:19 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Bebek'te misket oynadı...

Ankaralı Coşkun, geçtiğimiz günlerde Bebek'te basın mensupları ile bir araya geldi. 'Ankara'nın Bağları' isimli şarkısı çok beğenilen Coşkun, "Uzun zamandır tatil yapamadım. Deniz havası almak ve biraz dinlenmek için İstanbul'a geldim" dedi. Şarkıyı birçok kişinin söylediği hatırlatıldığında ise "Evet, yabancı futbolcular, hatta Ivana Sert bile söyledi. İbrahim Tatlıses, şarkıyı yeni albümü için istediğinde ise hiç düşünmeden verdim" dedi. Ankaralı Coşkun, gazetecilerin isteği üzerine şarkıyı seslendirip misket oynadı. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.09.10 11:19 - Son Güncellenme: 2013.09.10 11:19 - HABER MERKEZİ
A