Baz istasyonu ağacı kuruttu
Edirne'de bir apartmanın üstüne kurulan baz istasyonu ağacı kuruttu. Sürekli sulandığı halde yarısı kuruyan ağacı kurutan baz istasyonu için mahalleli şikayetçi olacak.
2014.08.22 08:22 - Son Güncellenme: 2014.08.22 08:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edirne'nin Ayşekadın semtinde Kadı Bedrettin Camii içinde bulunan selvi ağacığının üst kısmını hemen yan tarafındaki apartmanın çatısına bulunan baz istasyonları kuruttuğu ileri sürüldü.
Ağacın alt kısmının yeşil üst tarafının kurumuş halde olmasının nedeninin baz istasyonu olduğunu söyleyen Kadı Bedrettin Camii imamı Müslim Yıldız, "Yaklaşık 10 metre uzunluğundaki çam ağacını sürekli suluyorum. Ağacın neden kuruduğunu anlamak için ziraat mühendisi arkadaşımı çağırarak incelemesini istedim. Bana ağacın kurumasına baz istasyonun neden olduğunu söyledi. Burada yaşayan mahalleli baz istasyonundan şikayetçi."dedi.
Baz istasyonuna yakın oturan semt sakinlerinden Şevket Cantürk ise semt sakinleri olarak baz istasyonun kaldırılmasını istedi.