Bayramda mantar topladılar

Bayramda mantar topladılar

Bursa'nın dağ ilçelerinden Orhaneli'nde mantar bereketi yaşanıyor.

2014.10.07 17:37 - Son Güncellenme: 2014.10.07 17:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bayramda mantar topladılar


Havaların yağmurlu geçmesi sebebiyle Uludağ ormanlarından adeta mantar fışkırırken, vatandaşlar bayram tatilinde mantar topladı. Ormanda kendiliğinden yetişen melki, dedebölük, kurt kulağı (pırna kulacığı), çinçin mantarlarının bu sene çok bol olduğu öğrenildi.

Yağmurların ardından güneşin açmasıyla her tarafından mantar kaynadığını söyleyen vatandaşlar, "Bayram tatilini fırsat bilip ormandan bol bol mantar topladık" dedi. Uzmanlar ise vatandaşları zehirli mantarlara karşı uyardı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.07 17:37 - Son Güncellenme: 2014.10.07 17:38 - HABER MERKEZİ
A