Bayraktar'dan acı itiraf
ÇEVRE ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, HES'lerle ilgili konuştu.
2013.11.22 08:12 - Son Güncellenme: 2013.11.22 08:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
Hürriyet'in haberine göre Bayraktar, "Türkiye, yılda 60 milyar dolarlık enerji ithal ediyor. Nükleer santral olmadan bu işin altından kalkamayız. HES'lerle de olmaz. HES'lerle ufak dereleri mahvediyoruz. 10 megavattan az enerji üretecek HES'lere kesinlikle vermeyeceğiz. Bundan sonra bunun hesabını sorarsınız" dedi.