Baydemir, yurdışı yasağı kalktıktan sonra İran'a gitti

Baydemir, yurdışı yasağı kalktıktan sonra İran'a gitti

DİYARBAKIR Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, yurdışı yasağının kaldırılmasından sonra Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı'nın toplantısına katılmak üzere İran'a gitti.

2013.04.10 20:06 - Son Güncellenme: 2013.04.10 20:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Baydemir, yurdışı yasağı kalktıktan sonra İran'a gitti

Diyarbakır'da tutuksuz yargılandığı KCK/TM ana davasında konulan yurtdışına çıkış yasağı 5 Nisan'da kaldırılan Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, yasağın kalmasından 3 gün sonra ilk ziyaretini İran'a gerçekleştirdi. Baydemir, önceki gün Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı'nın toplantısına katılmak üzere İran'ın başkenti Tahran'a gitti. Baydemir'in yarın Diyarbakır'a dönüp, başkanı olduğu GAP Belediyeler Birliği toplantısına katılacağı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.10 20:06 - Son Güncellenme: 2013.04.10 20:06 - HABER MERKEZİ
A